دوزخ بی تو

دوزخ بی تو

بنشستم در این دوزخ بی تو بودن

و عذاب تنهایی و دوریت را می کشم

تیری در چشم هایم فرو می رود

چشم هایی که روزی پذیرای رخ زیبای تو بود

به سینه ام تازیانه ای زده می شود

سینه ای که روزی پیچش موی تو را روی خود حس می کرد

دست هایم گیر غل و زنجیر است

دست هایی که آزاد بود

دست هایی که همیشه آماده ی در بر گرفتن تو بود

زبانم جز ناله چیز دیگری سر نمی دهد

زبانی که برایت سرود عشق را می خواند

در قلبم گرز آتشینی فرو می رود

قلبی که برای تو

و بیاد تو می تپید

تو بیا تا مرا از این جهنم رها کنی

نظرات 2 + ارسال نظر
مسعود جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:07 ق.ظ http://www.loveblog.loveblog.ir

با سلام و عرض خسته نباشید .
عزیزم وبلاگت جالبه – یکی از بهترین و باحالترین وبلاگ هایی که دیدم همین وبلاگه .
الان دارم ازش به عنوان صفحه ی خانگی خودم استفاده میکنم !
منم یه وبلاگ دارم ولی اعتراف میکنم که به خوبی وبلاگ تو نیست !!!
فقط از یه چیز تعجب میکنم !!! همه ی کسانی که وبلاگ بزرگی دارن ( مثل تو ) رو به در آمد اینترنتی آوردن . ولی تو ... !
راستش ، فکر کردم شاید نمیدونی !!!
ولی به هر حال چون وبلاگت خیلی به دردم خورد والان دارم ازش به عنوان صفحه ی خانگی استفاده میکنم میخوام دینم رو بهت ادا کنم و بهت یاد بدم .
با این بازدیدی که تو داری میتونی ماهانه تا سقف 50 هزار تومان و حتی بیشتر هم بگیری .
به هر حال اگه خواستی بیا به وبلاگم و یه نظری بده که میخوای این کار رو بکنی منم وقتی دیدم که میخوای ، راهش رو به طور کامل توی نظرات وبلاگت مینویسم .
یادت باشه که توی این کار هیچ چی خرج نمیکنی و به امتحانش می ارزه .
من چون بازدید آنچنانی مثل وبلاگ تو ندارم ماهیانه تا حدود 30 هزار تومان در می آورم و هیچ کاری هم نمیکنم حتی بعضی وقت ها تا 2 ماه هم اصلا به اینترنت نرفتم ولی باز هم به حسابم حقوقم رو ریختن .
باز هم از وبلاگ بسیار خوبی که داری متشکرم دوست خوبم .
فقط باید زود زود آپش کنی تا ارزش صفحه ی خانگی من رو داشته باشه !!!نه ؟
منتظرم عزیزم.

آرمین آران جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:16 ق.ظ http://aranlar.blogsky.com

آری تو میخندی و

اشک را در نگاه من نمی بینی

چنان آهسته و آرام

چنان جاندار و بی معنا

تو میخندی ، تو می رقصی

نمی بینی ، نمی فهمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد