همه چیز درباره ی حسین تهی

* متولد 6 بهمن 1364
*
دانشجوی مهندسی کامپیوتر
*
غذای مورد علاقه: قرمه سبزی
*
رنگ مورد علاقه: مشکی و سبز

حسین تهی که پنج سال پیش کار ترانه سازی و خواندن در سبک رپ را آغاز کرده است، کار خود را نه "تقلیدی" از آنچه که در غرب بدان "موسیقی رپ" می گویند، که بیشتر وسیله ای برای "انرژی" دادن به شنونده از طریق"بیان مشکلات و معضلات مشترک" در زندگی روزمره تلقی می کند.

از دیدگاه تهی ، "معضلات و مشکلات" هر آنچه که باشند ، از پیش و پا افتاده ترینشان همچون شکست های عشقی تا معضلات جدی تر همچون "فقر و بیکاری" می توانند از طریق ریتم های شاد موسیقی هیپ هاپ، با "اثر گذاری بیشتری" بازگو شوند.

اما توجه تهی به زندگی امروزی و مشکلات آن، او را نسبت به سنتها و رسمهای قدیمی بی توجه نکرده است، دست کم این چیزی است که خود با شوخی و کنایه می گوید. او درباره دلبستگی اش به نوروز باستانی، با همان طنز همیشگی اش گفت: "من با نوروز خیلی صمیمی ام. اصلا دست می اندازم گردنش با هم بیرون می رویم و حال می کنیم."

عیدی ما از سفره هفت سین به تهی، تخم مرغ رنگی بود. اما او انگار امید دارد که آهنگهایش، هرچند هنوز زیرزمینی هستند و در بازار رسمی و کلان موسیقی جا نگرفته اند، روزی به "مرغ تخم طلا"ی او بدل شوند.

او با اشاره ای کنایه آمیز به این تخم مرغ رنگی گفت: "امیدوارم سال آینده آنقدر پول داشته باشم که به جای اینکه تخم مرغ رنگی عیدی بگیرم، تخم مرغ طلا عیدی بدهم."

از او در زمینه فعالیت های هنری اش در سالی که گذشت می پرسم که با رضایت پاسخ می دهد: "واقعا سال خوبی بود. هم از نظر کاری و هم از نظر زندگی خصوصی. گرچه تشخیص اینکه پیشرفت کرده ام یا نه، با مخاطبانم است ولی به نظر خودم پیشرفتم محسوس بوده و چندین کار متفاوت ضبط و منتشر کرده ام."

از آرزوهایش برای سال جدید می پرسم، می گوید: "بعد از سلامتی خودم و خانواده ام، امیدوارم بتوانم با دوست عزیزم (با تاکید شدید بر عبارت دوست عزیز ) امیر تتلو، کارهای مشترک زیادی ضبط و منتشر کنیم ، اما مهم ترین کار مشترکمان کلیپ ویدیویی است که در حال تمرین برای ضبط آن هستیم . در این کلیپ قصد داریم برای اولین بار یک در یک کار زیر زمینی، از گروه رقصندگان استفاده کنیم."

نظرات 40 + ارسال نظر
سمانه شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:59 ب.ظ http://samtoop.blogfa.com

اگه واقعا باهاش رابطه دارید بهش بگید من عاشقشم دیوونشم
یه جیگریه که دومی نداره
یعنی میشه به من ایمیل بزنه من ۱۸ سالمه

شیرین شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:22 ب.ظ

حسین عالیه مخصوصا اهنگه کلید!

sara یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:04 ب.ظ

خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
دووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسست دارررررررررررررررررررررررررررررررررم جیگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگرطللللللللللللللللا

[ بدون نام ] یکشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:13 ب.ظ

عاشق اون رقص قشنگتم عشقم

malosakmama چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:49 ب.ظ

اولن سمانه خانوم شما کچولویی هنوز دوما حسین تهی اگه بخواد اینجوری دوست بشه تا حالا صدتا دوست دختر داشت

غزل شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:53 ب.ظ

اگه عکسم میزاشتید خیلی عالی می شد

نگین جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:11 ب.ظ

لطفا به تهی بگید یه کماجتماعی تر فکر کنه اگر شماره تماس یا ایمیلی به ما بدن قول میدیم اذیتش نکنیم به خدا صداش را بشنویم بامون کافیه

هستی جوووون چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:42 ق.ظ

hossein aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaliye,very very good!!!!!!!

هستی جوووون چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:44 ق.ظ

نگین جون یه موقع زیادیت نشه؟؟میترسم رو دل کنی!!!

hani شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:54 ب.ظ

aaaaaaaaaaazizaaaaaaami.asheghetam.manam mikhonam.migan sedam khobe.doset dalam

پارمیس سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:50 ب.ظ

وای من عاشقشم!!!!اگه عکس های جدید میذاشتید خیلی بهتر بود.................و لطفا اگه ریمیکس ای چیه رو دارید بذارید ممنونتون میشم!!!!

پارمیس سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:52 ب.ظ

hasisammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

شادی چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:34 ق.ظ

سلام وای حسین تهی من عاشقتم بخدا حاضرم نصف عمرمو بدم بهت یه بار ازنزدیک ببینمت بخدا به جون مامان و بابام خیلی دوستت دارم معلم دینیمون میگه شیطان و قبول داری منم باهاش دعوا کردم و ازکلاس رفتم بیرون انداختم بیرون وای عاشقتم کاش میفهمدی من۱۵سالمه و وای من میمیرم براش چطوری بگم خیلی دوستش دارم خیلی خیلی خیلی یعنی میشه ایمیل بزنه بخدا میمیرم از خوشحالی

نرمین شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:26 ق.ظ

حسین تهی خیلی دوستت دارم من 14سالمه میشه فقط صداتو بشنوم i love you

mozhgan شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:20 ب.ظ

man ashghe hossinam
حسین دوووووووووووووووست داااااااااااااااااااااااااارم

mozhgan شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:29 ب.ظ

حسین من 17 سالمه در حدی که همه فکر میکنن من تو خیالم
اون کنسرتی که تو کیش گزاشته بودی منم بودم عالی بود وقتی اومدی من اشکم در اومده بود .
تمام لبسهمو به عشق تو روشون نوشتم tohiیا 021 lمن خیلی دوست دارم خواهشن یه ایمیل بزار \
ilove you
kis to

ژرف یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:30 ب.ظ

تهی واقعا دستت درد نکنه من با شنیدن اهنگ تو عاشق شده خودش هم چتو من و این

[ بدون نام ] یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:32 ب.ظ

فرهاد عاشقتم

سام سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:01 ب.ظ

خوب بود

Darya0631 چهارشنبه 14 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 03:08 ب.ظ http://samtoop.blogfa.com

عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بوددددد ... من عاشق حسین تهی هستم
fadaye uuuuuuuuuuuuuuu

نجمه پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 11:06 ق.ظ http://lovetohi.loxblog.com

سلام.مطالب وبت خوبه
فقط ی چیزی...حسین متولد 1367 نه 1364...لطفا درستش کن

[ بدون نام ] جمعه 18 دی‌ماه سال 1394 ساعت 06:07 ب.ظ http://http

من عذاشقتم عالیههه

mahdireh جمعه 18 دی‌ماه سال 1394 ساعت 06:10 ب.ظ

علی بود مرسی عزیزممممممممممممم

دیانا جمعه 18 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 05:56 ب.ظ

سلام حسین تهی من عاشقتون هستم و منم 6 بهمن هستم و قرمه سبزی دوست دارم و رنگ مشکی و سبز را خیلی دوست دارم همه اهنگاتون را حفظ هستم من یکی من 12 سالمه درسته سنم کمه ولی خوب می فهمم چه سختی هایی کشیدید خدافظ

دل باخته ی تهی سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 03:31 ب.ظ

بهترینی تهی جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون
عاشق موزیک ویدیو ی اهنگ تابستونشم
دوست دارم مال خودمی
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

هانی جون دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:02 ب.ظ

سلام حسین جون عشقمی خیلی دوست دارم اهنگاتو خیلی دوس دارم
واقعا از ون صدای دلنشینت خوشم میاد
بای بای مای لاو

یک دختر خوشگل دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:10 ب.ظ

سلام تهی جون اون دختر موزیک ویدیو ی اهنگ رویات عصبیم کرده

دیگه نبینم به دخترا دست میزنی کم بود ماچش کنی به خدا

زنیکه خرفت عوضی کثافت نجس

خبر نداره حسین خودمه

حسین جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون

دوست دارم بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

السا سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:01 ب.ظ

واااااااای وقتی میگن تهیییییییییییییییییییی قلبم تندتند میزنه

از نظر من تهی بهترین خوانندس

من از اهنگ قول بده اش خوشم میاد

هانی جون سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:04 ب.ظ

سلام بچه ها
چطورین می خواستم بگم اسم واقعی حسین تهی سید حسین موسوی هستش
گود بای

نرگس پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 08:16 ب.ظ

سلام من نرگسم

دلباخته ی تهی

سیندرلا پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 08:31 ب.ظ

واااااای تهی جون من عاشقتم نمیدونی بخاطر تو چیکارا کردم
وقتی کلاس ششم بودم بخاطرت با مدیرمون دعوا کردم چون یه بار داشتم اهنگ قول بده رو میخوندم (صد بار چپ راست بالا پایینتو چک
کردم چه خوبه ابعاد)
که یک دفعه مدیرمون شنید
I LOVE YOU TOHI
MY LOVE

maryamگلی سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 05:31 ب.ظ

سلام برای همتون متاسفم من هم 15 ساله هستم ولی اصلا عاشق اقای توهی نیستم شما هم سعی کنید عاشقش نباشید شما مسلمان هستید شما بیشتر باید اهنگ های مذهبی یا دینی گوش کنید مثل اهنگ های های اقای زمانیمن م خودم شخصا اهنگ های اقای تهی رو گوش میکنم واقعا براتون متاسفم منتظر روز قیامت باشید <دیدار تا قیامت و خداوند>

دنیا چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 04:28 ب.ظ

عاشقتم عزیزم امیدوارم همیشه خوشبخت باشی دوستت دارم

رها جمعه 9 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 12:28 ب.ظ

واقعا ازکارای حسین تهی خوشم میاد دوسش دارم لایک داری حسین تهی

سودا دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 10:48 ب.ظ

آقای تهی آهنگاتون قشنگه... مخصوصا آهنگ خدایا مرسیتون
واسه اونایی هم که ازرو ظاهر عاشق شدن یا عاشق ظاهر آقای تهی شدن متاسفم

آنیتا ملکی سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1398 ساعت 02:18 ب.ظ

سلام ❤️تهی❤️ججججججان عاشقتم جون هرکی دوست داری بازم برگرد ایران من حاضرم تمام دارو ندارم رو بدهم تا فقط یکبار از نزدیک ببینمت به نظرهمن تو جذاب ترین، خوش صدا ترین، خوش عکس ترین مرد روی زمین ودر تمام دوران هستی آخه من فدای توبشم خواهش میکنم فقط یکبار به این شماره زنگ بزن تا فقط یک بار اون صدای قشنگت رو بشنوم همیشه همه من رو مسخره می‌کردند که عاشق تو شدم اما من به این چیز ها اهمیت نمیدم وتا آخرعمرم تلاش می‌کنم که به تو برسم از وقتی دیدمت همه ی زندگیم شدی وحاضرم جونم را برایت بدهم
09379726516
عشششششششششقمی
همه‌ی وجودمی
بهههههههترین
ترو قرآن یک بار بهم زنگ بزن و برگرد ایران

هستی جون یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1398 ساعت 08:58 ق.ظ

سلام من دختری 13 ساله هستم. که عاشق تهی هستم. خیلی دوستت دارم تهی. اگه برگردی ایران حتما میام به دیدنت. عاشقتم ومی دونم که بهترین خواننده جهان هستی. با آرزوی موفقیت و سلامتی در زندگی.

رها جمعه 30 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 11:36 ق.ظ

من ترفدار تهی ام اما دوستان مقدسی عشق با هوساتون یکی نکنین متاسفم برا هم تون انشالا خدا همتون شفا به اقای تهی شما به توبه خود پایبند باشید

ناشناس یکشنبه 21 دی‌ماه سال 1399 ساعت 10:01 ق.ظ

تهی جون عاشقتم خیلی دلم میخواد از نزدیک ببینم حاضرم عمرمو بدم فقط برای یک بار دیدار

ندا یکشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1399 ساعت 12:45 ق.ظ

عاشقتم تهی نفس ایشالله قسمت بشه بیام بغلت بووووووووس خداوندهرچیزی روغیرممکن روممکن میکنه امیدوارم بیام بغلت تو آغوشت شب تا صبح بغلت باشم نفسم جوننننننم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد