بیوگرافی پژمان منتظری

پژمان منتظری هستم،متولد 17/10/1362 در اهواز.البته در شناسنامه ام نوشته شده 15/6/1362.به این خاطر که خانواده ام قصد داشتند تا یک سال زودتر مرا به مدرسه بفرستند.اصالتا بختیاری هستم.محله ما در اهواز نیز زندان کارون نام داشت.واقع در کوی پلیس و نزدیک به محل زندگی سهراب بختیاری زاده.مجردم.3 برادر و یک خواهر دارم.فرزند چهارم هستم.دیپلمه تجربی.فوتبال برای من از سال های 76 77 آغاز شد.اولین تیمم جوانان پرسپولیس اهواز بود.بعد به تیم شهاب نقل مکان کردم.در ادامه سر از شاهین و دیهیم اهواز سر در آوردم و پس از آن پیراهن امیدهای فولاد را پوشیدم.به دنبال 3 سال حضور در فولاد با قراردادی 2 ساله به استقلال تهران آمده ام.در سطح تیم ملی تجربه بازی در مسابقات غرب آسیا و مسابقات آسیایی دوحه را دارم.به غیر از این به تیم ملی بزرگسالان هم دعوت شده ام.

نظرات 5 + ارسال نظر
تک ستاره همیشگی خوزستان جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:37 ق.ظ http://www.pezhman33.blogfa.com

طرفدارای پژمان منتظری حتما سر بزنید

اشکین یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:06 ق.ظ

خوب بود

omid maghame دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 ق.ظ

salam dadash manam bax khozastanam khyle hal kardam vaghte dedam gofte bakhteyare ha3te di3t daram 9karam dadash

امید مقامی دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:56 ق.ظ

م3ل داداشم دو3ت دو3ت دارم
میمیرم برا بختیاری بودنت منم بختیاریم داداش

مینا چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:22 ب.ظ

ژزمان عاااااااااااااشقتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد