سخنی از یک بزرگ

     جبران خلیل جبران

نفس خود را هفت بار نکوهش کردم

اولین بار:هنگامی که می خواستم باپایمال کردن ضعیفان خودم را بالا ببرم

دومین بار:هنگامی که در مقابل کسانی که ناتوان بودند خود را به ناخوشی زدم

سومین بار:هنگامی که انتخاب را به عهده من گذاشتند به جای امور مشکل  امور سهل وآسان را 

برگزیدم

چهارمین بار:هنگامی که مرتکب اشتباهی شدم وخود را با اشتباهات دیگران تسلی دادم

پنجمین بار:هنگامی که از ترس سر به زیر بودم وآن وقت ادعا میکردم که بردبار وصبورم

ششمین بار:هنگامی که جامه خود را بالا میگرفتم تا با سختی ها وناملایمات زندگی تماس پیدا

نکنم

هفتمین بار:هنگامی که در مقابل خدا ایستادم و آنگاه سروده های خویش را فضیلت دانستم

 

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:07 ق.ظ http://my-web.persianblog.ir

وبلاگ خیلی خوب و پرمحتوایی دارید . به شما تبریک می گویم .
خوشحال می شوم به من هم سر بزنید.
در صورت تمایل می توانیم با هم تبادل لینک داشته باشیم.
موفق باشید.
http://my-web.persianblog.ir/

مصطفی دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:44 ب.ظ

سلام علی آقا خیلی جالب بود ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد